2021. aastast pakub Krabu Grupp klientidele uue lahenduse ettevõtte haldusressursside valdkonnas, mis on välja töötatud platvormi Axelor baasil. Süsteem on integreeritud tähtsaimate Eesti e-riigi teenustega ja kujutab endast tellija serverisse paigaldatud lahendust, millel ei ole litsentsitasu.

Platvormi Axelor peamised eelised olemasolevate lahendustega võrreldes seisnevad selles, et pärast paigaldamist antakse süsteem üle tellijale, niisiis ei satu ettevõtluse jaoks kriitilised andmed väljapoole ettevõtet ja neid ei hoita renditud pilvelahenduses. Lisaks sellele võib süsteemi märkimisväärses ulatuses konfigureerida ja laiendada vastavalt kliendi äranägemisele – seda nii kasutajate arvu kui tarvitatavate võimaluste poolest.

Võimalike moodulite ülevaadet saab näha siin. Süsteem võimaldab kontrollida ettevõtte mitmesuguseid protsesse ja koostada paindlikult häälestatavat statistikat ettevõtte mitmesugustes valdkondades, tootmisest kuni rahavoo haldamiseni, samuti juhtida personali, projekte, partnerlussuhteid ja väärtusahela loomist. Paindliku häälestamise võimalus lubab sobitada lahendust igasuguse suuruse ja tegevusalaga ettevõttele.

„Valisime baasplatvormiks Axelori selle erakordse paindlikkuse ja avatuse tõttu. Platvorm on suurepärane töövahend nii võimsa tehase kui väikese konsultatsioonifirma jaoks. Kui olime selle lahenduse enda juures sisse viinud, siis läksime Excel-tabelitelt täielikult üle ühtsele teabeallikale, mis võimaldab näitlikult vaadelda andmeid reaalajas ja tõstab otsuste kvaliteeti. Lisaks õnnestus meil pärast arvete vormistamise mooduli juurutamist see protsess praktiliselt täielikult digitaliseerida, see aga parandas andmete kvaliteeti ja hoidis igas kuus kokku kuni 20 tundi, mis varem kulusid arveldustele klientidega ja statistikale. Pärast seda, kui oleme saanud niisuguse tulemuse enda juures, on meil hea meel jagada tehtud tööd teiste Eesti ettevõtetega,“ ütles süsteemi juurutamise algataja Kirill Krabu.

Axelor on loodud avatud lähtekoodi alusel, seepärast integreerub süsteem hõlpsasti igasuguse tarkvaraga, mis ettevõttel juba olemas on. Praeguseks on Krabu Grupi välja töötatud lahendus liidestatud Äriregistriga ning suudab automaatselt välja saata tavalisi ja e-arveid, samuti jälgida raha laekumist ja saata klientidele meeldetuletusi maksete hilinemise korral. Paindlikult häälestatavad kasutajakontod võimaldavad korraldada teabevahetust ja jälgida muutusi, mis süsteemi kantakse.

Ettevõttes lahenduse juurutamise maksumus sõltub valitud moodulite hulgast ja teise programmitoega integreerimise vajadusest. Pärast töövalmis lahenduse kliendile üle andmist jääb süsteem tellija omandisse ilma abonenttasuta. Keskmiselt on Axelori juurutamine odavam kui 3 aastat abonenttasu olemasolevate pilvelahenduste eest. Kuna ettevõtete vajadused võivad märkimisväärselt erineda, on raske öelda süsteemi sisseviimise keskmist hinda. Täpsema teabe saamiseks võtke meiega ühendust ja meil on hea meel pakkuda tasuta konsultatsiooni, mille käigus saab koos tellijaga välja selgitatud töö maht ja sellest lähtuvalt ka hind ning valmimistähtaeg. Kirjutage meile kohe ja tehke algust oma ettevõtte digitaliseerimise edulooga.